As children we believed The grandest sight to see Was something lovely Wrapped beneath our tree

Hallå där vänner!
Jag vet att det är ett evigt tjat om att jag inte funnit julkänslan än, men nu börjar jag i alla fall längta lite smått till julafton... Jag och lillsyrran har haft en bakdag och vi har blivit färdiga med cornflakeskakor, chokladbiskvier och våra specialare: negerbollar doppade i mörk blockchoklad med kokos!

Sen har vi även klätt julgranen himla snyggt, fast att vår gran ser lite lagom knäpp ut i år.. Men men, pappsen gjorde sitt bästa för att hitta en duglig i skogen till oss! :) ooch, smart som jag är tappade jag såklart en kula i marken så den sprack. Något måste ju gå fel när allt annat går så bra?

Nu är det fyra dagar kvar i chokladkalendern, två dagar kvar i skolan och 11 dagar kvar på detta året. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om att tiden går så fort, men men... 

New year, new start. New dreams, new goals. New succeed, new failure.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!