A chief cause of failure is when we give up what we want most for what we want this moment.

ajajaj min roompa!
Felixen skulle få hoppa över en liten stock som låg för vägen idag men i samma ögonblick som han lyfte benen och var påväg över ångrade han sig och totaltrillade och gick omkull framför stocken. OKEJ, detta lät mycket mer blodigt än vad det egentligen var... Men, jag trillade över halsen och över på andra sidan med rompan rakt i marken.  Fast jag lyckades hålla kvar i tyglarna så min älskling inte fick för sig att springa hemåt efter han rest sig, det värsta jag vet är när hästarna kommer lösa och springer hem. Den paniken och rädslan man får för vad som kommer att hända dem på rallybanan hemåt är nog den värsta som finns. 

Ingen av oss skadade sig i alla fall, huvudsaken är att min bäbis förblev hel.. Mig själv skiter jag verkligen i i såna lägen. Faktiskt så reste sig Felixen bara upp igen och tittade på mig som om jag var rent knäpp i skallen som låg där och undrade nog mest bara vad som hänt, han är ju trots allt ganska trög. Men vi fortsatte uteritten hemåt med Linnéa och Mitch och resten av resan gick tryggt och bra, förutom att vi var nära att stöta ihop med kossor men det lyckades vi springa i från! Felix är verkligen grymt rädd för kossor och jag orkade inte ta den fighten i dag, haha. världens knäppaste men bästaste häst <3


världens finaste, världens vackraste, världens underbaraste, världens bästa, världens härligaste, min andra halva, min prins.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!