You can either focus on what's tearing you apart or what's holding you together

AAAH, GLAD
Idag "hoppade" min prins (felix då såklart) för första gången och ojojoj vad hans hjärna blev trött. Vi hade en linje på långsidan, lagom avanserat. Sen var det bara att hålla fart och styra lite. Det blev bara några skutt tills han tog tag i det, sen fick det räcka för han blev supertrött både psykiskt och fysiskt. 

Efter det mös vi lite och sen fick han hälsa på transporten (första och enda gången han åkt var det riktig jävla fight så han är inte bra vän med den) och han steg upp två steg och stod helt lugnt, sen fick han backa ner igen. Det räcker fint, man måste ta ett steg i taget. 

Jag är så stolt över min ögonsten! Känner att jag bara svamlar en massa nu, så nu blir det sängen! 
Godnatt


Lustig bild, men det är bara för att vi är som vi är <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!