What a lovely morning?



Godmorgon i det fina vädret!
Just nu sitter jag och gör ingenting medans jag väntar på att det ska bli tid för tåget till skolan. Morgonen har varit total kaos och weeey, vad mycket gladare man blir?

Eftersom vi börjar halv ett hade jag tänkt sova läänge och även hinna springa innan skolan, som vanligt. Bara det att vid tio i åtta ringer Nelly "var fan är din syster???". Då hade Angelica försovit sig så jag fick ringa fassan och be honom köra henne till skolan, kul på hennes första gymnasie-skoldag.. Men i alla fall, när jag väl vaknat har jag vaknat och då är det ett helvete för mig att somna om. 
Så där försvann min uuuuuuuuuunderbara sovmorgon. Kul? Tack syster, du är för dum i ditt huuuvvveeeee...



Kommentarer
Jeanette

Snygg tröja, syster:) Jag har en likadan:) <3

2011-08-18 @ 18:19:26 | http://mondoblog.se/jeanette-johnson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!