Can't imagine being without you, you've filled up all the empty rooms

Nedan kommer några bilder från när jag red Felix igår. 
Fy för hundan vad duktig han var! För det första så svängde han hyfsat ordentligt i traven, vilket han tycker är skitsvårt så han blir ganska  vinglig. Sen så tog han för FÖRSTA gången min galoppskänkel på direkten. Innan har det tagit några meter innan han fallit in i galoppen, men nu tog det verkligen inte mer än en sekund, är så himla stolt över honom! Sen så travade vi över minikrysser som vanligt för att han ska bli bom & hindervan och då skuttade han över för första gången, i stället för att bara släpa benen efter sig i traven.

Min fina kille börjar mogna till sig och bli lite ordentlig, en blivande stjärna hoppas jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!