Respect people who find time to you in their busy schedule, but love people who never look at their schedule when you need them



hallåja!
Skola igen nu då, underbart? Känner mig faktiskt hyfsat pigg trots den lilla sömnen jag fått under helgen. Festen i Lördags var galen och minst sagt rolig. Jag träffade människor jag inte träffat på ett tag, lärde känna nya och bara levde livet! Tack alla underbara som gjode kvällen värd att minnas

Mina helger framöver är ganska planerade nu känner jag. Nästa helg ska jag jobba som bartender någonstans på en fest min syrra och hennes sambo ska på, helgen efter blir det troligen Danmark och helgen efter igen är det överraskningsfest för en hemlig person! Känner mig lagom taggad till allting kan jag ju säga!

Sen måste jag bara tillägga en sak:
Erik är siiinneeessjukt snygg! Eller vad säger du Nathalie? ;) Lite internt här, jaao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!