No one deserves to be someone else's dirty little secret, if you truly care about someone, you share it with everyone.

Hej hej !
Idag har jag inte så mycket att säga faktiskt. Har bara suttit hemma idag och även bakat negerbollar med syrran (och JA, det heter så! Och NEJ, jag är inte rasist. Jag älskar utländska människor). Tror jag ska ta en liten dusch nu och sen krypa ner i sängen och glo film hela kvällen, känner att jag verkligen behöver ta det lite lugnt nu. Ska kanske träffa Moa och Claddan sen också, men är inte riktigt säker med tanke på att jag måste börja vända tillbaka dygnet snart, lägger mig vid fem om mornarna. INTE BRA!

(visst är jag grym på ps? naat)


"så ta min hand nu eller stick för evigt, för att kämpa för att inte få nått vad är det för mening
& om du nu inte vill ha mig så säg direkt, i stället för att vänta en vecka och säga det sen.
för det sårar mer om du låter känslorna växa, så jag förklarar vad jag känner genom min penna"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!