vi går dit vägen bär

goddagens.
Just nu ligger jag och Nelly framför en film med chokladpudding och bekämpar vår bakfylla. Kvällen och natten var minst sagt både galen och bäst, på alla sätt och vis. 
Först var vi på "förfest" hos min Ken, dock slutade det med att vi var där hela natten i stället för att dra in till festivalen i stan. Och om jag ska vara ärlig tror jag inte vi missade något, för vi hade sjukt roligt. 

Senare på natten kom robin, andreas och fredrik och hämtade oss i stan. Väl hemma blev det naked-mile genom byn. Eller ja, alla fuskade förutom fredrik. Han körde verkligen all in!

Ikväll får vi se hur det blir med festandet, vi är ganska slitna nu efter två dagars håll i gång. Fast samtidigt börjar slolan snart så man får ju utnyttja tiden som är kvar. Som vi alltid säger:

vi går dit vägen bär.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!