Trying to take your eyes away but realises later on that they are there again



Nu blir det sagan om konungens återkomst. Jag är som sagt lite efter och har bara sett dem två första filmerna och jag älskar dem redan! Jag känner på mig att jag kommer somna, är så sjukt sliten efter denna skolveckan. Antar att jag fortfarande är i lite smått chocktillstånd..

Förresten, är det bara jag som tycker att Orlando är världens sexigaste? Det kvittar om han är alv eller människa och att han dessutom blivit lite äldre, han förlorar aldrig sin glans.
Vi ska gifta oss en dag jag och Orlando, bara så att ni vet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!