Moving on is not about looking back, it's taking a glance at yesterday and seeing how much you've grown since then

Godkväll!
Hela denna sommaren har varit totalt galen och fullkomligt underbar. Vädret har varit sämst men alla händelserna, ooh! Detta är nog ett av de bästa sommarloven hittills. Tältningar, festivaler, fester, hästarna, umgänger och nya vänner. Jag har verkligen fått mycket av allt och hunnit med precis det jag vill hinna med.

Som festivalen nu dem senaste dagarna. Vi har kört full rulle, i fyra dagar! Nu är jag helt utmattad och har missat massor med sömt, men jädrans, det har de varit värt! All god mat, dricka och alla människor har gjort dagarna helt perfekta. 

I övermorgon börjar skolan och då börjar även allvaret. Ut och springa innan skolan, festa mycket mindre och återhämta sig. Nu är det ju bara ett år till nästa sommarlov! Jag längtar redan!

TACK ALLA UNDERBARA VÄNNER FÖR DEM SENASTE DAGARNA OCH ÄVEN FÖR HELA SOMMARLOVET. NI ÄR GULD VÄRDA.




Never take someones feelings for granted. You never know how much courage it took them to show them




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!