Love has eyes that can't see, it paves its way by touch. Beacuse of that, Armor is winged but blind. Thats what i've heard my friend.



Jahopp, så här ser jag ut idag. Jag har inte en aning om varför bliden blev så grynig, men skit i det!

Ikväll ska jag umgås med Jonas en stund och sen träffa Nellybajs som har varit iväg ett tag. Det blir väl en massa skit- och "lätta på hjärtat-snack", sånt som verkligen behövs i mellanåt. Jag är glad att jag har vänner som orkar lyssna på mitt eviga tragg, tror dem har lärt sig att stänga av öronen kanske? 

och nununu taggar vi till festivalen i helgen? Det händer ju för fasen ingenting roligt, så nu jädrans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!