Go on and try to tear me down, I will be rising from the ground

Hallojsan!
Har inte varit så överaktiv här nu och jag gissar på att jag inte haft så värst mycket att säga heller. Skolan har börjat och jag är helt slut, även om vi bara haft lugna lektioner dock långa dagar. 

Igår var jag i alla fall ute i stallet och red Felix som var fruktansvärt tjurig, gissar på att det är för jag inte varit där på några dagar. Sen red jag även min tränares pappas häst, en riktigt fin liten svart nordsvensk. Hon var hur trevlig som helst, galet pigg men ändå så lätt i handen och arbetsvillig. Verkligen en kalashäst!

Här om dagen var jag hos Mio också ju, han var inte sig själv kan jag säga. Också sjukt tjurig och vägrade gå framåt i mellanåt och jag kan säga att det är hans MINSTA problem med tanke på att han brukar stutsa fram!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!