Boys are like busses, if you miss one you just take the next.

Goddag.
Vet att det inte är så mycket uppdatering just nu och att det blir ganska tråkigt. Som ni vet har jag inget underbart schema och är hemma tidigast halv fem varje dag och då ska jag helst även hinna med hästarna. Så som ni kanske förstår är jag lagom trött typ alltid? 

Idag ska jag i alla fall hitta på en del saker. Så fort Angelica kommer hem ska syskonligan ut på ängen och köra ett träningspass, fast jag redan har träningsverk som en kossa (om dem nu kan ha det?). Sen ska vi ställa oss och laga taco till familjen och efter det ska jag vidare på fest hos KEN ! :D:D

Sen passar jag på att visa bild för er på linnet jag köpte på H&M här om dagen också, ett helt vanligt enkelt linne:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!