Aldrig är det någon som nappar på vår krok, vad gör vi för fel?

Nej men, skämt åh sido. I natt har vi faktiskt varit ute och fiskat, jag, claudia, nelly, andreas och andre. Dock var där ingen lycka alls. Claudia fiskade upp en hundbajspåse och vi andra fick lite grsäs på kroken.. Vad är det som gör att ingen nappar, är vi så fula? :D illa alltså...

Jag är faktiskt lite rädd för att fiska om jag ska vara ärlig, det måste ju göra fruktansvärt ont på dem och det är riktigt elakt? Fast sen samtidigt tycker jag att fisk är sjukt äckligt, både dött och levande. Äter aldrig fisk, med handen på hjärtat. Usch och fy..






Kommentarer
Rebecca

Hej mandan! :)

Min nya blogg är klar, och jag ville bara säga att du ligger fastklistrad under länkarna där :) givetvis liksom!



<3

2011-08-09 @ 13:53:49 | http://dirtydeeds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!