After rain comes sun they say. But why aren't people mentioning that the rain will come again?



Vet inte vad jag ska säga, vet inte vad jag ska tänka, vet inte vad jag ska göra. Det sista jag vill är att du ska försvinna. Ena halvan av mig ser mörkret, andra ser ljuset. Jag hoppas av hela mitt hjärta att jag inte förlorar dig på länge, helst att jag inte förlorar dig alls. Där är så mycket vi uppnått tillsammans, vi har kommit så långt och just nu är du på riktigt något av det bästa jag har.
När jag hörde orden fick jag klumpen i magen. Självklart har jag vetat detta hela tiden men lyckats trycka bort det. Men nu när jag mötte sanningen tryckte tårarna på bakifrån. Det är verkligen detta jag varit rädd för hela tiden, att jag skulle fästa mig och att du sen skulle försvinna ifrån mig.
För jag har faktiskt fäst min något fruktansvärt mycket, du är min bästa vän. Är jag borta från dig en ynka dag får jag dåligt samvete och tror att jag sviker dig. Men tro mig, jag lämnar inte dig frivilligt. Ska vi skiljas åt är det av någon annans vilja, verkligen inte på grund av mig.
Är det något som får mig på bra humör så är det att vara hos dig. Ditt nafsande i håret och dina busiga ögon, hela ditt underbara sätt att vara på. Det som gör mest ont är att jag märker hur mycket du fäst dig vid mig också, vi hör ihop. För få korta sekunder kan jag ångra allt jag lärt dig, att jag ens började arbeta med dig. För det kommer bara ge mig så fruktansvärt mycket smärta i slutändan. Men i samma sekund ändrar jag mig och kommer på att du har gett mig en av de underbaraste tiderna i mitt liv - på fullaste allvar.

Du är värd allt guld på jorden, jag skulle göra nästan vad som helst för att du skulle bli min aldeles egna prins.



Kommentarer
Sara Ellström

ska felix säljas? :o

2011-08-06 @ 02:48:57 | http://saraellstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!