A word can make you speechless, a glance can make you breathless. But there's only that one beautiful person who can make it all possible.

Tänkte bara avrunda en otroligt lyckad dag med ett meningslöst inlägg där jag säger godnatt. '

Jag måste bara få säga hur otroligt tacksam jag är över att ha min underbara syster och hennes vackra barn nära mig. Felica och Noel är något av det finaste som finns och som moster Amanda älskar högt över molnen. Hade något hänt mina änglar, då vet jag inte vad jag gjort.




I've been awake for a while now
You make me feel like a child now
'Cause every time I see your bubbly face
I get the tinglies in a silly place

It starts in my toes
Makes me crinkle my nose
Wherever it goes
I always know
That you make me smile
Please stay for a while now
Just take your time
Wherever you go




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!